Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2007 20:09 - fun.bg
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3991 Коментари: 5 Гласове:
0



Не съм излизал нощем от много време насам. Снощи го направих, защото имах повод и защото имах желание. Времето беше чудесно и подгрят от празничната вечеря, с която отпразнувахме рождения ден на племенника се отправих към мястото на срещата. Подкарахме се с коктейли в Селект, градинката до ресторант Кристал. Беше приятно, музиката беше хубава... DJ-я пускаше леко техно, миксираше го с денс парчета и от време на време връткаше някое хаус-че. Към полунощ вече беше пълно, а музиката гърмеше. Винаги съм се питал защо толкова надуват музиката там. Не е дискотека, хората са седнали и се предполага че трябва да общуват по някакъв начин.

След известно време решихме, след като комуникацията ние затруднена е време да сменим мястото. Искахме по-сериозен фън и се оказа, че точно тази вечер имаме нужда от балкански тип забавление. Качихме на едно такси и се пренесохме в "Дай-Дай". В началото малко се разсърдих на сервитьорките, които не знам защо, решиха че всяка поотделно трябва да ни посъветва къде може и къде не може да седнем. В крайна сметка седнахме на бара, което беше ок. Не бяхме там за да се тъпчем с ядене и нямахме кой знае каква нужда от маса. (Малко по-късно се оказа, че там масите се използват по друго предназначение). В началото нямаше кой знае колко хора, оркестъра (със звучното име "Виагра"), свиреше някакви парчета, но общо взето никой  не им обръщаше особено внимание, с изключение на една маса, на която бяха седнали само мъже и държаха певицата да подчертава, че поздрава е за "най-мъжката маса". Бавно, но сигурно заведението се пълнеше, докато по едно време вече беше препълненo. Имаше няколко рожденника, които празнуваха там с приятели и по тази причина чухме повече от 10 пъти песента "Happy Birthday". Първо на английски, а после и на български в див чалга вариант. По някое време на нощта дойде една групичка от ученици. (Оказа се, че учат в някакво дърводелско училище или техникум или каквото и да е. Нещо дърводелско). Настаниха се току до нас, но на маса а не на бара и още преди да са си поръчали консумация вече бяха качили девойките на масата, а младежите се разхвърляха по потници и се замятаха едни танци, коитооо... нагоре, надолу, чупки разни, подхвърляния, подмятания, един върху друг, под друг, под масата и в още стотици пози. Изредиха цялата "Кама сутра", че и повече, само дето бяха (почти)облечени.

С напредването на нощта се стигна до кулминационния момент на балканския екстаз. DJ-я реши, че е време за конкурса "Мис чочекиня". Искам да кажа, че станах свидетел на една бруталия, състояща се от 10-ина момичета, руси, с дънки и черни фанелки, тениски и потничета (сигурно има някакъв pattern в това с цвета на косата, облеклото и този тип конкурси). Тези момичета бяха решили, че да танцуваш добре означава да се мяташ като дива кобила, която са тръгнали да обяздват. (Костурица няма какво да пише сценарии. Направо да идва, да вади камерата и да снима. Всички Берлинарета и Златни рози ще са негови).

Разбира се, батковци и чичковци, дошли на лов за млади момета също не липсваха. Наблюдавах действията на един чичко, който през цялото време стоеше с кожено яке, без да го сваля, а вътре, повярвайте, температурата беше доста висока.

Горе-долу на всеки час музикантите спираха, за да си починат. Тогава идваше DJ, който пускаше техно (някакво), денс, ретро чалга. 

Снощи, "Дай-Дай" беше едно от местата, в които народът се забавляваше. Въпреки че говоря за това с лека ирония, истината е, че аз също се забавлявах и ми беше едно такова лигаво-готино. Имах нужда да разпусна и го направих.

Идеята с която тръгнах да пиша за снощи беше друга. Идеята ми беше да опиша колко много снощната кръчма отразяваше българската действителност... Но понеже току-що ми звънна телефона и трябва да прекъсна писанката си, ще ви оставя сами да си намерите асоциации...

Ето ви го и снощния хит. Enjoy!





Тагове:   BG,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - Тези русите моми
26.03.2007 01:04
си ги представих...като кобили,а? :))))))
И да... повтаря българската действителност. Няма значение какъв е езика - българки, английски, немски, японски - все е чалга и гледката винаги е една и съща.
Усмивки
цитирай
2. cherish - Преди 3-4 години попаднах в Слънчев ...
27.03.2007 22:58
Преди 3-4 години попаднах в Слънчев бряг и ме заведоха на "Чалготека".Ама все едно попаднах в други измерения!То едни излъскани мадами, едни обиграни движения, всяка мацка беше облечена в така нареченета последна мода , но всички се държаха като близначки-с едни и същи танци и замятания на косите, омилкващи се около мазни мутри.Усетих , че съм се втренчила в чалготеците и гледам като настъпан охлюв.Целия каймак на проституцията ми се стори , че се е събрал там.И тъй като работих цяло лято на прочутия курорт, изкарах си много готино и свикнах с гледката, но никога няма да забравя шока от "непознатия свят" в първата вечер!
цитирай
3. cherish - А, забравих да спомена, че при сп...
27.03.2007 23:03
А, забравих да спомена , че при споменатата от теб фраза "честит рожден ден" всички винаги скачат като ужилени и врътват дупара в бурно настроение.Голям заряд носи тая песен на милите чалга душички! Не съм противник на никоя музика и цяло лято и аз се забавлявам в "този ритъм бесен", но върна ли се в града си , забравям за тия си наклонности и ритмите не ми се нравят толкова много.
цитирай
4. sashetu - :))
01.04.2007 20:39
Муффф... :))
Колко ми е познато това. Аз лично мога да кажа, че тук в моя град тези чалготеки са навсякъде - само в няколко заведения, които се броят на пръстите на едната ръка не пускат чалга.
Хората, с които излизам също слушат чалга и аз слушам. Нямам против. Но точно ей тази песен е луда чалга, както аз ги наричам. На рождения ми ден ме поздравиха с нея милиони пъти...
Та мисълта ми беше, че 70% от населението слуша такава музика, което до някъде е отражение на ставащото в държавата и с хората в нея. Но тези 70% не слушат само чалга... поне част от тях... или поне моята компания слушаме всичко - включвам и народна музика и хаус, и техно - всичко...
Всичко е въпрос на гледна точка за мен...
цитирай
5. анонимен - Сайта на клуб Дай Дай.
12.03.2008 19:31
Сайта на клуба е http://club-daidai.com.
Има галерия от снимки на най-интересните представяния от предишните дни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1401627
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930