Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 14:00 - Този път Будапеща беше различна
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5119 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2007 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пътувах с чешките авиолинии. Малко странен билет бяха ми осигурили колегите. София - Будапеща, през Прага. Т.е. от София прелитам над Будапеща за Прага и там след няколко часа престой се връщам обратно, за да кацна в Унгария. На връщане пак същото. Както и да е.

Това беше петото ми пътуване до Унгария. И в интерес на истината, някак си не успяваше да ме грабне тази страна, Будапеща още по-малко. Да, имам любими места там, но като цяло не е предпочитана от мен дестинация. Обикновено си хващам минибус от летището до града и след около час врътки по улиците стигам до където съм тръгнал.

Този път беше различно. Бях командирован. На летището ме чакаше кола, която ме закара до хотела за по-малко от 20 мин. Хотелът е добър, пригоден за бизнес хора, в центъра, на Ваци. Много добро обслужване, много добър персонал, много добра храна, много добри стаи. Излязох да се поразходя, защото имах време преди началото на срещите. Будапеща си беше същата, каквато беше и преди няколко месеца, коато бях там за последно. Улица Ваци (унгарската Витошка) си беше същата - скъпи и не толкова скъпи магазини, джебчии, лъжливи и не толкова лъжливи чейнджбюра, банки, ресторанти, търговски центрове, хотели, тежки административни сгради. 

image

Но възприемах нещата различно. Все едно за първи път съм там и в интерес на истината ми хареса. Сякаш слънцето гееше по-различно, Дунав течеше по игриво, дори For Sale (любим пъб в Будапеща) стана още по-любим. Парламента ми се стори още по-красив, гледката на осветените мостове още по-неземна, унгарския език още по-неразбираем (но не обърнах особено внимание на това). 

image

Работните срещи протичаха по-леко, аз бях по-спокоен и обще взето се радвах на всичко, което се случваше. Радвах се, когато пих любимото Мохито на това корабче в реката...

image


imageрадвах се дори, когато по време на романтичната ни вечеря спря тока и останахме само на студ и свещи за доста дълго време на ето тази маса във Фреско. Не се ядосах толкова и на сервитьорите, които преди да спре тока ни донесоха храната поизстинала и ни обслужваха с не особено голямо внимание...

Радвах се и за това, че ще трябва да прекарам 4 часа на летището в Прага, докато дойде време за полета до София...


Този път Будапеща беше различна и със сигурност ще запазя споменът за тази Будапеща.

Благодаря ти за това, че заряза всичко и дойде с мен в града. Благодаря ти за страхотните ден и половина! Благодаря ти, че направи престоя ми там по-смислен!



Тагове:   Будапеща,   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Знаех
05.04.2007 14:26
си, че има причина всичко да е по-красиво;) Върнах се пак там мислено, благодаря ти:)
цитирай
2. sis - :):):)
05.04.2007 14:44
eeeй...тва жените!

а пък аз...си мислех, че е заради полета през Прага :P

:):):):)
цитирай
3. viovioi - хуните са дръпнали, браво...
05.04.2007 15:38
много красиви изгледи ни предлагаш.Благодаря.Хареса ми.
цитирай
4. ingodwetrust - хубави снимки
05.04.2007 20:31
пожелавам ти 6ия път да е още по-различно
цитирай
5. alex4o - прага е супер яка,
05.04.2007 21:11
4удя се коя ми харесва повече - буда или прага:)хехехе.
цитирай
6. sashetu - :))
06.04.2007 11:39
И аз като ходих... не ми се стори толова хубаво, а беше скоро...
Хм, друго си е да имаш някой любим със себе си ...
Знаех си аз... :)
цитирай
7. bambola - :))))радвам ти се
06.04.2007 12:50
а Будапеща е прекрасна винаги :))

цитирай
8. dimitko - Няма как :)
10.04.2007 16:49
Жените са виновни за всичко! За хубавите и по-хубавите неща също!

Много слънце на всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1397569
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031