Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 22:22 - Изминалото време
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1785 Коментари: 3 Гласове:
0



Доста време ме е нямало. Всъщност аз бях тук, бях навсякъде. И определено имам какво да споделям. И за бутафорната сватба, и за моите любими пътувания (съдбата беше благосклонна и за няколкото месеца ме отведе до 3 държави по няколко пъти); за разни интересни и смешни случки, които се случват около мен. Мога да говоря за любовта и за това, какво може да направи тя, само за няколко месеца, с един идиот, който си мисли, че е супер съвършен и не е подвластен на чувства; мога да разказвам за антидепресанти, за подкрепата от НЕЯ, за подкрепата от родителите, приятелите, далечните познати, които ти оправят настроението с кратък безмислен разговор по телелфона... Мога да говоря за болката от раздялата, за вината, за новото начало...

За жегата в БГ и навън, за Пилишчшаба; момчето със слънчева усмивка и татуирано тяло; малкото бебе Нилда; кучето което ни спаси, когато се бяхме изгубили; вегетарианската храна и как ми подейства тя; мога да направя сравнение на бира от различни страни в Европа...

Мога да пиша за тишината и мирът в селото на баба; мога да пиша и за къщата, която чистихме този уикенд, за пържолите, които пекох на жар и за рибата, която вуйчо опържи, след като с татко я ловиха в язовира...

Мога да пиша много. Може и да не пиша. Зависи къде съм, макар че винаги съм тук. И ви чета всичките ей, да знаете :)

Сега ви черпя с мохито, малко слънце, малко нощ, малко chill out и малко фламенко. Черпя ви с Chambao... А на една луда фенка на Реал Мадрид, направо я подарявам тази песен!

Айде чао! (тука махам с ръчичка и пращам въздушни целувки) : )






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - добре дошъл....
16.07.2007 22:56
добре преминал, добре посрещнат бъди където и да стъпиш.....

:)))))))))))))))ах, ла Мари .. :)
цитирай
2. анонимен - chestito nachalo
01.08.2007 23:18
dano naistina preotkri sebe si i si nameril neshtoto,koeto da te izpalva istinski,da te kara da se useshtash jiv i vidq li i ti mojesh da si podvlasten na chuvstva... usmihnato prodaljenie :)
цитирай
3. moony - :)
02.08.2007 16:31
радваш ме
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1401575
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930