Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2007 22:54 - Ей, как сте!
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1915 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2007 23:49


Ей, как сте бе хора?

Аз съм добре, не се оплаквам кой знае колко. Даже почти не се оплаквам, въпреки че в балканската ми природа е да се оплаквам вместо да се радвам. Сега обаче няма, споко.

Още не съм в отпуск, защото все някой трябва да работи докато другите скучаят и се пекат на ужасно горещите пясъци по плажовете и пият ледено студена бира, от която може да ги заболи гърлото. Докато аз ту се потя като прасе в офиса, ту се навличам с дълги ръкави
и дъждобрани. Общо взето и настроението ми е такова – ту слънчево, ту дъждовно. Ама кво да правя, такъв съм... понякога всичко ми влияе.   А вие как сте?   Миналата седмица гледах един филм дето направо ме потресе и още си мисля за него. Отдавна исках да гледам нещо такова, ама май още не съм готов след няколко месечната ми депресийка Явно още не съм си заздравил нервите толкова добре, че да понасям толкова брутално да ме блъскат с реалността. Гледахте ли “Alpha Dog”? 

image


Там Джъстин Тимбърлейк дава заявка за сериозно кино, жената провокираща първични инстикти (Шарън Стоун) е в една много различна от познатото й амплоа роля, а Брус Уилис няма нищо общо с „Умирай Трудно”. Освен че е по действителен случай, филмът ти бърка в мозъка и ти казва „това е истина и ти го знаеш! и е брутално и се случва и колкото и да се стараеш да го избегнеш не можеш да си сигурен че ще го направиш; и никога не можеш да си сигурен, че си разбран правилно и че вършиш правилните неща!” Ужасен филм е, но ще го гледам пак... А гаджето, хаха... Като свърши филма каза: „Ако изгледам още един такъв филм, ще се откажа да имам деца...”   А атмосферата и хората в зала 11 на киното в мола на Стамболийски, допринесоха за пълноценнното осъзнаване на реалното съществуване... Зад нас, седеше един баща с дъщеричката си, която беше на не повече от 12 годинки и говореше на баща си така, все едно само те са в залата. По едно време бащата излезе и остави детето само. Детето пък умираше от кеф да рита по седалките пред него, дори и след като хората му правиха забележки. След 20-30 мин. таткото се върна с две кутий пуканки, в момент в който един персонаж от филма изхождаше една своя голяма нужда в къщата на друг персонаж от филма, щото си обявиха война един на друг. В този момент на детето му стана много весело и почна да вика „Ааа, тате, тоя се изсра! Ха-ха! Изсра се! Изсраа се...” и така бизо минутка се забавляваше на глас. След малко, явно бащата реши (разгеле), че филмът не е подходящ за детето и си тръгнаха, слава Богу! Малко след това, един човечец, който си седеше спокойно пред мен и похапваше пуканки, се изправи, отиде в края на реда където нямаше никой, почна да се бара нещо отпред по панталона и след малко се чу един звук, подобен та този, който се чува когато пълниш пластмасово шише с вода от крайпътна чешма... И това в комплект с баща, който кани сина си да се присъедини към него и две голи мадами (това вървеше на екрана) просто беше покъртително и напълно достатъчно да ме зареди с оптимизъм относно сигурността на битуването и бъдещето на човешката мегабруталнатъпънарска и селска (каквото и да значи) простотия и простодушие.
Искам филми като този да бъдат прожектирани в училищата. Не знам обаче дали нашите ученици ще разберат това, което е показано във филма. Или ще видят това, което искат да видят...
А тези, които ги е хванало някакво такова кофти настроение, без да се правя на психотерапевт, ще повторя това, което повтарям от известно време на един човек, на когото много държа:   „Най-тъмно е преди съмване! И когато Бог затваря врати - отваря порти!"   И тези, които са в дупка, да не гледат “Alpha Dog”, клипчето дето съм качнал!   А пък следващият път, ако всичко върви по план, ще ви разкажа за едно хубаво местенце, в една друга страна!   И специални поздрави на Реал и Мадрид! :)




Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - :)))
08.08.2007 00:11
Знаеш мнението ми, знаеш също че този момент ми е един от най-силните, знаеш толкова много неща, аз също, но... тези младите хора знаят толкова малко за себе си, за избора, за последствията, за грешките, за непоправимостта, за прошката, за болката... че да, трябва да се пускат такива филми, но после да се дискутират дълго, защото могат да бъдат разбрани погрешно, защото едно от посланията му може да е "Убивай, но не оставяй свидетели" или "Ако си достатъчно умен, ще се измъкнеш" или "Ако родителите ти са състоятелни, ще живееш 5 години на майна си райна", защото както каза Брус Уилис в началото - "В действвителност най-важното е - какво е да бъдем родители и как да възпитаваме децата си. Вие възпитавате своите, аз-моите"... да ама тези, чието дете убиха едва ли биха го разбрали по този начин и въпреки всичко... нещата май опират до грижата за децата...
Поздрави
цитирай
2. justin - филма е ужасен, точно в този момент ...
08.08.2007 00:18
филма е ужасен, точно в този момент (клипчето) си мислех, че Джъстин ще оправи нещата....но той ме разби, много силна и потресаваща роля изигра. всъщност всички го направиха, пресъздадоха една ужасно реална история, която напръв поглед изглеждаше една никакво и нищичко историика.....няма да коментирам повече...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1400091
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930