Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2007 20:25 - Бум от емоции: Началото
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4063 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2007 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Луди дни бяха последните 10-ина от септември.   В сряда, 19 септември гаджето звъни и ми казва, че от строителната фирма са се обадили и в четвъртък трябва да отидем да вземем ключовете от апартамента. Малко ми е трудно да го повярвам. Чакаме го тоя момент от толкова много време, а сега... не знам как да реагирам.   На другата сутрин, в четвъртък, отидохме, дадоха ни една връзка ключове и това е... Само че, чувствах се някак си спокоен. Всъщност по-сигурен. Като под дебела сянка посред лято. Или така както се чувства човек, когато пие червено вино, седнал до камината, докато навън вали сняг.   Същия ден на брат ми любимата я приеха в родилния дом на Шейново. Скоро щях да ставам чичо.   Вечерта излязохме с нашите и с брат ми. Гаджето в петък има рожден ден и ще излизаме сами. Аз съм подготвил емоционален подарък. Хапнахме с нашите, пийнахме, говорихме си.   В петък 21-ви, сутринта, когато се събудих всички бяха излезли. Звъннах на брат ми.  - Къде си бе брат?  - В Шейново.  - И какво става?  - Не знам! Тя си е изключила телефона, не знам кого да питам, а като питам никой не ми казва нищо. Не мога да разбера какво се случва.  - Ми... аз трябва да отида до офиса. Ще ти се обадя от там след малко, ок?  - Да, няма проблем...   Таксито стигна сравнително бързо. Видях се с гаджето, честитих и рождения ден, малко я цунках и гушках. И тя мен. Малко си говорихме, малко се смяхме... Звъннах пак на брат ми.
-         Какво става?
-         Влязла е да ражда?
-         И?
-         Ми нищо не ми казват. Казаха ми да чакам, тя щяла да ми се обади,
-         Кога ще ти се обади?
-         Не знам.
-         Добре, идвам при теб до 20 минути.   Сълзички някакви ми потекоха от очите. Беше малко странно да знам, че брат ми ще става татко след часове. Хубаво странно де, не неприятно... Отидох при него, а той стоеше сам на една пейка. И се опитваше да чете вестник. Гледах го как си хапе устните и нервно прелиства, без да задържа погледа си върху страниците. Напрегнат беше. Сигурно е нормално. Стояхме така на студа няколко часа. Без да знаем какво се случва. По едно време и майчето се появи. А тя каква е паника, направо не е истина. Гаджето звъня няколко пъти... Отидох да си взема сандвич, пих някакви безалкохолни. Към 14.30 брат ми отново влезе на гишето за информация. След малко се показа й извика майка да влезе при него. Аз стоях на 10-ина метра от там и си дояждах сандвича. След малко, майчето излезе, почна да ми маха и да вика така, че всички я чуха: „Момиче еее! Момиче имамееее!” Някой сеща ли се какво се случи със сандвича? Аз не. И пак ред сълзи, ред сополи... Роди се Калина. Някакви неизпитвани до сега емоции. Странно е. Много е сладко, много е хубаво... Сега се разтапям само като я погледна, а като я гушна и забравям всичко... и работа, и проблеми и всичко...

image
Роди се Калина

  Гаджето дойде, прегърна ме. Добре че я има. Без нея съм загубен. А пък тя има рожден ден J. Нейния брат също. Близнаци са. Прибрах се за малко вкъщи. Баща ми отворил уиски, наля ми, изпих го. Преоблякох се, отидох у гаджето. У тях, както винаги беше лудница – кучето лаше без да спира за секунда, племенниците й се забавляваха шумно като всички деца, имаха гости... Тя се облече като за навън, казахме наздраве за нея и брат й и излязохме. Най-сетне сами, на спокойствие... Качихме се в таксито и тръгнахме към ресторанта... Чудех се дали е забелязала, че имам нещо във вътрешния джоб на сакото... Портиерът ни отвори вратата и влязохме в „Уно” до операта...   Продължението – скоро в отделен постинг.


Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



1. cecka1504 - Желая много късмет на бебчето, на ...
03.10.2007 20:35
Желая много късмет на бебчето, на родителите му, а и на чичото :)))
цитирай
2. bambola - :))))
03.10.2007 21:46
xaxaxa az znam prodaljenietoooooooo, chestistooooooo :))
цитирай
3. shiva - и аз го знааам :))
05.10.2007 21:12
Честито!
И за Калина, и ... Щастливи, много дълги години заедно щастливи!
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1397566
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031