Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2007 17:16 - Бум от емоции: Just Married
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5134 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2007 17:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Портиерът ни отвори вратата и влязохме в "УНО", до операта. Малко по-снобарско е отколкото бих могъл да понеса, но пък не се снобарча така всеки ден. А и поводът си заслужаваше. Поръчахме си някакво пиене, ударих един голям гълток (имах нужда) и я попитах дали си иска подаръка. Естествено, тя отговори положително и ме погледна очакващо и с нетърпение. 

Бръкнах във вътрешния си джоб и извадих малка, тъмно-синя кутийка. (Признавам, малко ми трепереха ръцете). Преди да я отворя й разказах за това как съм търсил подаръка й дълго време, как не съм могъл да открия такъв какъвто исках и как съм попаднал на хора, които правят такива неща. Накратко, (като се замисля не беше много кратко) й разказах за символиката. Жълтото злато - традицията; бяло злато - промяна, новост, съвремие; диамант - вечност; сапфир - ми сапфира няма кой знае каква символика. В интернет видях, че той е от камъните подходящи за нейната зодия и помолих да сложат естествен сапфир. Накрая се получи едно прекрасен пръстен от жълто и бяло злато, с две маки диамантчета и естествен сапфир.

Разказах й всичките тези неща, а тя ме гледаше малко странно и неразбиращо. Сякаш опитваше да се сети какво правя и сякаш се сешташе, но не вярваше. Такъв поглед беше извадила. Като приключих с предисловието отворих кутийката, погледнах малкото пръстенче, оставих го пред нея и пак казах нещо, което не си спомням точно какво беше, но думите ми така се подредиха, че вместо да кажа "Ще се омъжиш ли за мен", казах "Искам да ми бъдеш жена".

Тя си беше подпряла брадичката с ръце и малко зашеметена, явно беше решила, че не е чула добре, каза: "Какво искаш?!". А аз, по-сигурен от всякога, и по някаква причниа по-спокоен го повторих: "Искам да ми бъдеш жена!".

Тук определено я хванах неподготвена. Не че не бяхме говорили за сватби и за женитби и за сгодяване, но със сигурност не е очаквала това да се случи точно тогава. Бях доволен.

"Ами ще си помисля", каза усмихвайки се... Повдигнах си едната вежда, леко въпросително. Слава Богу, не й трябваше много време за размисъл. 2 секунди по-късно, докато се целувахме изправени до масата, тя ми прошепна тихичко: "С удоволствие. Завинаги!".

Сега сме сгодени. А тя не сваля пръстена от ръката си... Сватбата още не сме я планирали конкретно. Вероятно през пролетта или лятото...не знам. Други неща ни ангажират в момента - обзавеждането на апартамента, командировки няколко, бебето на брат ми...

Сега съчетаваме служебно пътуване в Несебър с "годежно пътешествие". Несебър е красив по това време на годината. И няма хора като през лятото, което всъщност е най-хубавото в случая. Определено имах нужда да си почина малко от всички емоции, които се случиха в рамките на 3 дни. И сме щастливи ;)

Така че, дами, от тук нататък може само да ме гледате, но без да ме пипате ;) 

Поздрави на всички!
Миташки





Тагове:   Married,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - :)
06.10.2007 17:22
честито!!!! ама че радостен постинг:) много щастие ти/ви пожелавам!
цитирай
2. estrella - ех
06.10.2007 17:42
че хубаво:) Щастие и на двама ви:)
цитирай
3. aseng - Честито и от мен:)!!!
06.10.2007 18:44
Аз нали мога и да те пипам-примерно като те поканя на прощалният ергенски валс:)? Жена ти едва ли ревнува от мъжката любов-тя е чиста и платонична:)!
цитирай
4. ageofparanoia - :) честито
06.10.2007 19:16
браво!!!Много се радвам за вас!!{}
цитирай
5. pakostinka - Честито...
06.10.2007 23:02
бъди щастлив, нека тя бъде щастлива и нека заедно сте щастливи... и се обичайте с пламъкът, с който горите и сега
цитирай
6. infetka - =)
07.10.2007 10:55
честито, пожелавам ви да сте мноого щастливи и да си имате много бебета =)))
цитирай
7. tera - Доста съм закъсняла, както виждам, но
02.11.2007 16:41
Честито и от мен!
Много щастие ви желая! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1400080
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930