Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 15:52 - Мобилтел 3
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8872 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Понякога схващам бързо и често разбирам почти всичко, което ми се говори, даже и на чужди езици. Когато ми е написано на хартия - даже още по-добре. Мтел обаче не ги разбирам. Или те не ме разбират. Не знам. Наистина нямам време да пиша в блога, но някъде трябва да си излея яда.

Малко по-назад в блога бях пуснал 2 постинга за една случка с Мобилтел. Това е третия и е продължение на предните. Който иска, може да ги изчете. Тука само накратко ще разкажа каквоп се случва.

Лятото бях в Унгария, в едно забутано селце, в което няма интернет, а намен ми беше спешно да си проверя мейла. Знам, че мога да го направя през телефона си и се обадих на центъра за обслужване наклиенти на Мтел на *88. Попитах за цената, операторът ми каза 4,80 лв. за 1 мегабайт. Изпрати ми и необходимите настройки за телефона. Аз като пич сметнах горе-долу колко МБ ще изхарча и си проверих мейла много смело. После, като засякох брояча на данни в телефона, видях че съм използвал около 9 МБ. Което на цена от 4,80 лв/мб прави около 45 лв. Като ми дойде сметката обаче, само за и-нет имах да плащам 180 лв. отидох в офис на Мтел, от където ми казаха, че явно има грешка, защото цената била 2,50 лв./мб но не знаеха точно от къде идва тая грешка. След няколко посещения се оказа, че цената не била 2,50 лв., нито 4,80 лв./мб. Всъщност тя е 4,80 лв. но за 100 кб, а не за 1 мб. Информираха ме, че вероятно аз не съм разбрал правилно. Извинете, но аз съм млад човек, работя с компютър от 10-ина години и знам какво е килобайт, знам какво е и мегабайт. опитах се да им обясня няколко пъти, че техния колега ме е подвел с грешна цена, че имат записи на разговорите с оператора и т.н. но нищо не стана. И пуснах жалба...

Пуснах жалба на 28.08.2007 г. По закон, а и според Общите условия публикувани на сайта на Мтел, са длъжни да ми отговорят в едномесечен срок. При подаване на жалбата ми обясниха, че ще се свържат с мен, за д ами дадат входящ номер. 10-ина дни по-късно все още никой не ми се беше обадил. тогава отново се обадих на *88. От там правиха някакви проверки и след около 20 мин. ми казаха, че жалбата ми е заведена и ми дадоха входящ номер. Около седмица по-късно получих и смс, в който ме уведомиха че жалбата е заведена и има входящ номер.

И зачаках. ртрябваше да получа отговор до 28.09.07, но това не се случи. Към 10-ти октомври отново звъннах на *88 и ми обясниха, че имам отговор и че мога да го взема от всеки офис на Мтел. като попитах защо не ми го пращат на адреса за кореспонденция не можаха да ми дадат отговор. няколко дни по-късно отидох в офиса им в Мола на Стамболийски. След като си платих поредната сметка ги помолих да се свържат с колегите си от  "Жалби" и да ми дадат писмото с отговор на моята жалба. Доста време се свързваха и накрая ми казаха да изчакам 10-ина минути, защото ще пуснат писмото на факса на магазина. След 10 минути нямаше факс. Отидох да хапна, мотах с из мола и сле доколо час и половина се върнах в Мтел. Факса още не беше дошъл. Не знаеха покаква причина се бави и ми обещаха, че щом факса дойде ще ми звъннат на мобилния, за да отида да го взема. Всичко това се случи миналия вторник. (Днес, една седмица по-късно все още не са се обадили).

Те не ми дадоха телефон за връзка с тях и в четвъртък, 18-ти октомври за пореден път звънях на *88. От там ми обясниха, че аз нещо съм се объркал и няма как да са ме върнали от магазина без факса. Все едно аз си измислям. Казаха ми и че жалбата ми е решена не в моя полза (колко изненадващо само) и че всъщност не ми трябва писмен отговор щом сега ми го съобщават по телефона. Настоях, че искам да получа отговор, защото смятам да продължавам да си комуникирам с тях, докато те не си оправят неоправените си лъжливи служители. Е, не му го казах това, но си го мислех. Помолиха ме отново да отида до някой офис на Мтел и ме увериха, че този път ще си получа писмото. Аз обаче отказах и обясних на младежа, че те ще трябва да ме намерят и да ми го дадат по някакъв начин до края на деня, защото вече са доста извън определения в общите условия срок и е в техен интерес да го направят. (Не разбирам защо не ми пуснаха писмото в срок. Нямат 20 стотинки за пощенски плик ли?). Още повече, че те се дънят в момента, а не аз.

На следващия ден (петък) следобед изпратих писмо до директора на Мобилтел, отделите за зашита на потребителите в Министерство на икономиката и Комисията за регулиране на съобщенията, както и до комисията за защита на потребителите, общо до 6 човека. Сега ще чакам 1 месец, какъвто е законния срок да ми отговорят. След това, ако нищо не стане, ще отида в Икономическа полиция.

Вечерта в петък като се прибрах видях че имам писмо от Мтел, подписано от Здравко Георгиев, директор "Обслужване на клиенти" в Мобилтел. В писмото ми обясняват, как всичко си било тарифирано съвсем нормално. И никъде не споменават за разговорът ми с техния оператор от кол-центъра, който ми даде грешна цена и заради който се случва цялата история. Все едно това изобщо не е фактор. Изпратили са ми даже и табличка за цените на интернет през gprs в роуминг.

Само че явно не са ме разбрали. или им изнася да се правят, че не ме разбират. Нямам проблем с техните изчисления, тарифиране и цени. Имам проблем с това, че ми дадоха грешна информация, вследствие на което се изръсих яко. И понеже те ме подведоха, искам те да си понесат последствията. Което ще направят, защото няма да спра докато това не се случи!

Да си имаме уважението, г-да и г-жи от Мобилтел!



Тагове:   Мобилтел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nakom - Ем-тел ем бодлива ;-)
22.10.2007 16:32
долни и мръсни крадци са.много приключения имам с тях.
цитирай
2. анонимен - Просто не знам
22.10.2007 16:47
от къде тия нерви у тебе!? Следя историята ти от самото начало и се чудя за възхищение ли си по-достоен, или за бой! За кво изобщо ги търпиш ми кажи? Аз преди 5 години си изпатих от МТел и от следващия месец вече не бях техен абонат. Не че им дреме за моите 60 лева на месец, но на мене ми дреме за собственото ми здраве и нерви! Ама ти си се хванал здраво на хорото и няма как да оставиш нещата недовършени. Съветът ми е, след като се оправиш с това пълно безумие, бягай на далеч от тия мошеници и обирджии!
цитирай
3. анонимен - И аз ти се възхищавам и следя пери...
22.10.2007 16:55
И аз ти се възхищавам и следя перипетиите ти с този тъп оператор. И силно се надявам да постигнеш нещо, така трябва, но не всеки има нерви да се занимава с тях. Чакам с нетърпение продължението, ако имаш нерви и до съд можеш да стигнешр та ти си в правото си!
цитирай
4. naddya - И аз имах подобен случай,
22.10.2007 17:36
само че в Германия. По телефона ме агитираха да си направя една застраховка и т.к. имаше безплатен гратисен период от 2 или 3 месеца, реших да се съглася с мисълта, че до края на тези месеци ще се откажа. Обаче се размотах и почнах да плащам, не беше много - около 10 евро. В един момент обаче ми писна и се обадих на хотлайна им - не искам повече тази застраховка. Ама как, ама защо - не искам и толкова. Ок, от другия месец няма да плащате. Да, ама на следващия месец пак идва сметка. Викам си късно съм се обадила, сигурно от следващия месец ще я прекратят. Ама на следващия пак идва сметка?! Пак се обаждам, обяснявам, че не искам повече тази застраховка и че съм им се обаждала вече. "А, така ли, кога сте се обаждали?" Тогава и тогава, от еди-кой-си номер. "Момент да проверим... Ами то при нас няма записан такъв разговор." Е побеснях! Лошото е, че този хотлайн е безплатен и съответно в сметката ми за телефона изобщо не фигурираше в списъка с проведените разговори... Адски тъпо, но в крайна сметка си платих тези два месеца след като вече бях заявила желание за прекратяване на застраховката...
Друг път като ми се обадят по телефона да ме агитират, директно казвам, че нямам време. Все пак с малко се отървах де, всичко на всичко може би под 100 евро платих. Но ми е за урок...
Поздрави и успех с твойте перипетии!
цитирай
5. анонимен - Ментел и ще продължава да менти...
22.10.2007 18:09
Скапаняци ей (да си го кажа накратко) прекалено много им позволяват да си правят каквото поискат с потребителите....ама и ние нали сме си овчици си траем...което е най лошото. За това ти давай с пълни сили.
Аз силно се надявам да има яка глоба за Ментел, за това че задържат за "преносимостта на мобилните номера"
цитирай
6. chovekataz - към dimitko
22.10.2007 19:15
И аз имах много проблеми с Глобул, а накрая както при вас ме изкараха пълен глупак и долен лъжец!
А по принцип клиента винаги има право да, да!!!
цитирай
7. анонимен - Аз съм обиколил всички оператори
23.10.2007 12:45
сега съм на Вивател:) Убедих поне 60 човека да минат при тях и сега си говорим без пари, по колкото си искаме! Още ме е яд дето плащах по 2.40 лв/мин на Ментел при заплата 250 лв. 5-6 години си плащаха за да бъдат монополисти, сега още се правят на луди и не искат да приемат преносимостта на мобилните номера. Ама ако бяхме нормална държава щяха да отнесат 2-3 милиона лв глоба!
цитирай
8. tera - Браво на тебе,
23.10.2007 13:00
гони ги до дупка и после ги зачукай!
Аман от некадърен и лъжлив народ навсякъде в сферата на услугите. Все едно по калъп са ги правили.
Но ми стана смешно като ти чета неволите, а преди това ти видях девиза горе.
Ами ти си го знаеш, защо се нервираш :)))
цитирай
9. anotherone - Все от някъде трябва да се вземе...
23.10.2007 16:02
... как иначе ще се организира игра: 88 коли за 88 дни?!
Ако някой още не се е светнал и мисли, че има нещо интересно, зарибяващо или стойностно в кампанията: ето ги резултатите от моя експеримент: http://anotherone.blog.bg/viewpost.php?id=124392
цитирай
10. thundergoddess - Супер много крадат. Отвратителни ...
23.10.2007 16:12
Супер много крадат. Отвратителни са, но аз няма как да мина на друг доставчик, защото всичките ми близки и приятели за на м-тел.
цитирай
11. анонимен - 37
23.10.2007 16:56
Dobre 4e se mahnah ot tiah. Golemi moshenici.
цитирай
12. анонимен - Работя в Мтел
03.05.2010 18:49
Работя в ментел,и да ви обясня,защо става така.

Оператора ти е казал,че било 4.80 лв за мегабайт,после ти казали,че било 4,80 за 100 кб,после те размотавали.Това е така,защото...Мтел са толкова смотани,че в момента са най-неорганизираната мобилна компания в българия.Правят обучения за 2 дена на хора,с които ти ще говориш после и очакваш коректен и правилен отговор?Е няма как да стане! За 2 дена не можеш да научиш мурафетите на цяла компания за мобилни GSM услуги.Всеки месец по няколко пъти има промени.Ето днес идва поредното малоумно писмо - не може да се преподписват договори за срок,по-малък от досегашния и на план, с по-ниска месечена такса от сегашната.Съвсем са се побъркали!
цитирай
13. анонимен - BABA ZLATKA OT BISTRICA
12.07.2012 00:16
NEMAM DUMI,TOWA SA DOLNI IZMAMNICI I KRADCI,A NAY MNOGO LAJAT PENSIONERI I VAZRASTNI HORA,GOSPOD DA GI NAKAJE.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1401630
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930