Понякога схващам бързо и често разбирам почти всичко, което ми се говори, даже и на чужди езици. Когато ми е написано на хартия - даже още по-добре. Мтел обаче не ги разбирам. Или те не ме разбират. Не знам. Наистина нямам време да пиша в блога, но някъде трябва да си излея яда.
Малко по-назад в блога бях пуснал 2 постинга за една случка с Мобилтел. Това е третия и е продължение на предните. Който иска, може да ги изчете. Тука само накратко ще разкажа каквоп се случва.
Лятото бях в Унгария, в едно забутано селце, в което няма интернет, а намен ми беше спешно да си проверя мейла. Знам, че мога да го направя през телефона си и се обадих на центъра за обслужване наклиенти на Мтел на *88. Попитах за цената, операторът ми каза 4,80 лв. за 1 мегабайт. Изпрати ми и необходимите настройки за телефона. Аз като пич сметнах горе-долу колко МБ ще изхарча и си проверих мейла много смело. После, като засякох брояча на данни в телефона, видях че съм използвал около 9 МБ. Което на цена от 4,80 лв/мб прави около 45 лв. Като ми дойде сметката обаче, само за и-нет имах да плащам 180 лв. отидох в офис на Мтел, от където ми казаха, че явно има грешка, защото цената била 2,50 лв./мб но не знаеха точно от къде идва тая грешка. След няколко посещения се оказа, че цената не била 2,50 лв., нито 4,80 лв./мб. Всъщност тя е 4,80 лв. но за 100 кб, а не за 1 мб. Информираха ме, че вероятно аз не съм разбрал правилно. Извинете, но аз съм млад човек, работя с компютър от 10-ина години и знам какво е килобайт, знам какво е и мегабайт. опитах се да им обясня няколко пъти, че техния колега ме е подвел с грешна цена, че имат записи на разговорите с оператора и т.н. но нищо не стана. И пуснах жалба...
Пуснах жалба на 28.08.2007 г. По закон, а и според Общите условия публикувани на сайта на Мтел, са длъжни да ми отговорят в едномесечен срок. При подаване на жалбата ми обясниха, че ще се свържат с мен, за д ами дадат входящ номер. 10-ина дни по-късно все още никой не ми се беше обадил. тогава отново се обадих на *88. От там правиха някакви проверки и след около 20 мин. ми казаха, че жалбата ми е заведена и ми дадоха входящ номер. Около седмица по-късно получих и смс, в който ме уведомиха че жалбата е заведена и има входящ номер.
И зачаках. ртрябваше да получа отговор до 28.09.07, но това не се случи. Към 10-ти октомври отново звъннах на *88 и ми обясниха, че имам отговор и че мога да го взема от всеки офис на Мтел. като попитах защо не ми го пращат на адреса за кореспонденция не можаха да ми дадат отговор. няколко дни по-късно отидох в офиса им в Мола на Стамболийски. След като си платих поредната сметка ги помолих да се свържат с колегите си от "Жалби" и да ми дадат писмото с отговор на моята жалба. Доста време се свързваха и накрая ми казаха да изчакам 10-ина минути, защото ще пуснат писмото на факса на магазина. След 10 минути нямаше факс. Отидох да хапна, мотах с из мола и сле доколо час и половина се върнах в Мтел. Факса още не беше дошъл. Не знаеха покаква причина се бави и ми обещаха, че щом факса дойде ще ми звъннат на мобилния, за да отида да го взема. Всичко това се случи миналия вторник. (Днес, една седмица по-късно все още не са се обадили).
Те не ми дадоха телефон за връзка с тях и в четвъртък, 18-ти октомври за пореден път звънях на *88. От там ми обясниха, че аз нещо съм се объркал и няма как да са ме върнали от магазина без факса. Все едно аз си измислям. Казаха ми и че жалбата ми е решена не в моя полза (колко изненадващо само) и че всъщност не ми трябва писмен отговор щом сега ми го съобщават по телефона. Настоях, че искам да получа отговор, защото смятам да продължавам да си комуникирам с тях, докато те не си оправят неоправените си лъжливи служители. Е, не му го казах това, но си го мислех. Помолиха ме отново да отида до някой офис на Мтел и ме увериха, че този път ще си получа писмото. Аз обаче отказах и обясних на младежа, че те ще трябва да ме намерят и да ми го дадат по някакъв начин до края на деня, защото вече са доста извън определения в общите условия срок и е в техен интерес да го направят. (Не разбирам защо не ми пуснаха писмото в срок. Нямат 20 стотинки за пощенски плик ли?). Още повече, че те се дънят в момента, а не аз.
На следващия ден (петък) следобед изпратих писмо до директора на Мобилтел, отделите за зашита на потребителите в Министерство на икономиката и Комисията за регулиране на съобщенията, както и до комисията за защита на потребителите, общо до 6 човека. Сега ще чакам 1 месец, какъвто е законния срок да ми отговорят. След това, ако нищо не стане, ще отида в Икономическа полиция.
Вечерта в петък като се прибрах видях че имам писмо от Мтел, подписано от Здравко Георгиев, директор "Обслужване на клиенти" в Мобилтел. В писмото ми обясняват, как всичко си било тарифирано съвсем нормално. И никъде не споменават за разговорът ми с техния оператор от кол-центъра, който ми даде грешна цена и заради който се случва цялата история. Все едно това изобщо не е фактор. Изпратили са ми даже и табличка за цените на интернет през gprs в роуминг.
Само че явно не са ме разбрали. или им изнася да се правят, че не ме разбират. Нямам проблем с техните изчисления, тарифиране и цени. Имам проблем с това, че ми дадоха грешна информация, вследствие на което се изръсих яко. И понеже те ме подведоха, искам те да си понесат последствията. Което ще направят, защото няма да спра докато това не се случи!
Да си имаме уважението, г-да и г-жи от Мобилтел!
Мобилтел предлага обединен продукт на Ci...
Мобилтел смърди на нечестни пари
22.10.2007 16:47
22.10.2007 16:55
22.10.2007 17:36
Друг път като ми се обадят по телефона да ме агитират, директно казвам, че нямам време. Все пак с малко се отървах де, всичко на всичко може би под 100 евро платих. Но ми е за урок...
Поздрави и успех с твойте перипетии!
22.10.2007 18:09
Аз силно се надявам да има яка глоба за Ментел, за това че задържат за "преносимостта на мобилните номера"
А по принцип клиента винаги има право да, да!!!
23.10.2007 12:45
Аман от некадърен и лъжлив народ навсякъде в сферата на услугите. Все едно по калъп са ги правили.
Но ми стана смешно като ти чета неволите, а преди това ти видях девиза горе.
Ами ти си го знаеш, защо се нервираш :)))
Ако някой още не се е светнал и мисли, че има нещо интересно, зарибяващо или стойностно в кампанията: ето ги резултатите от моя експеримент: http://anotherone.blog.bg/viewpost.php?id=124392
23.10.2007 16:56
03.05.2010 18:49
Оператора ти е казал,че било 4.80 лв за мегабайт,после ти казали,че било 4,80 за 100 кб,после те размотавали.Това е така,защото...Мтел са толкова смотани,че в момента са най-неорганизираната мобилна компания в българия.Правят обучения за 2 дена на хора,с които ти ще говориш после и очакваш коректен и правилен отговор?Е няма как да стане! За 2 дена не можеш да научиш мурафетите на цяла компания за мобилни GSM услуги.Всеки месец по няколко пъти има промени.Ето днес идва поредното малоумно писмо - не може да се преподписват договори за срок,по-малък от досегашния и на план, с по-ниска месечена такса от сегашната.Съвсем са се побъркали!
12.07.2012 00:16