Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2007 20:30 - Мобилтел 4
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2381 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 10:48


Добре, явно историята няма да приключи скоро. Или Мтел са супер интелигентни и не ги разбирам, или се правят, че те не разбират, или си мислят че ше ми писне и ще зарежа всичко. Е да, ама не!

След като изпратих писмата до така уважавания от мен изпълнителен директор на Мтел, чийто PR отдел представят като най-благия човек на земята, занимаващ се с благотворителност и нищо друго - Винацер, от отдела за обслужване на клиенти реагираха доста бързо. След 3 дни бяха готови с решението и след около 10 дни поучих писмо от тях. В което обаче, отново ми обясняват как тарифирането си било наред и как наистина са закъснели малко с отговора на първата ми жалба, но все пак са ми отговорили. И отново нито дума за това, че техен оператор ми е дал грешна информация за тарифиране. Във всичката си комуникация с тях до сега, с *88, на място в някой офис и в писмата си, им обяснявам как нямам нищо против техните реални тарифи и начина им на тарифиране. И как имам против това да ме лъжат като ми дават едни цени, а след това ме таксуват както те си искат. Сори, няма да стане! За съжаление са попаднали на човек, с когото не могат да правят каквото решат.

Още повече, че след като изпратих писмата до различните институции и организации, получих отговор от няколко от тях. Получих писмо от Министерство на икономиката и енергетиката, подписано от заместник-министър Нина Радева. Тя е алармирали Комисията за защита на потребителите и са поискаи проверка на моя случай. Обадиха ми се от Комисията за защита на потребителите, за да ми кажат, че са изискали документацията по моята досегашна комуникация с Мтел и че са запознати със случая и техните становища. Освен това, ми изпратиха писмо, в което ми обясниха, че имам право да подам заявление за съдействие от помирителната комисия. Според Закона за защита на потребителите, тези комисии съдействат за разрешаването на спорове между граждани и търговци. Слава Богу, помирителното производство е безплатно. Защото вероятно не мога да си позволя услугите на адвокат. (До сега не съм ползвал и нямам представа колко може да ми струва).

Много благодаря на тези институции за това, че реагираха бързо. Ще продължа да ги държа в течение и вярвам, че ще продължат да ми оказват съдействие. Стереотипите ми за държавните служители ще вземат да отпаднат, ако навсякъде реаират така.

Не разбирам, наистина. Защо просто не признаят, че са допуснали грешка, че се извиняват, че... де да знам. Да кажат нещо човешко, а не да ме правят на глупак. Не могат ли някак си да ми замажат очите, нали са уж яка фирма?!

Сигурно могат, ама не искат. Ми хубаво. Като ще е гарга - да е рошава.

Аз съм бесен. И я обещавам много рошава!


Още по темата - по-назад в блога или на другият ми блог



Тагове:   Мобилтел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1401719
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930