Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 19:24 - Ърбън центъра на София
Автор: dimitko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3186 Коментари: 0 Гласове:
0



Реших да пусна малко снимки от това, което съм щракал напоследък. Смешни, скучни, тъжни, страшни, весели, лирични, неприлични и пр. Всъщност ще взема редовно да пускам това, което снимам. Нека отбележа, че не търся някакво фото-изящество, нито пък искам да съм супер фотограф. Снимам неща, които ме впечатляват, без да търся някакъв творчески ефект. Не го търсете и вие.

Първата снимка я направих няколко дни преди изборите. На спирката до блока, в който живея има заложна къща. И на заложната къща - хоп, предизборен плакат на "ГЕРБ". Не че има нещо лошо, обаче комбинацията от "Експресни заеми, злато, автомобили, имоти" и мотото на Герб за тези избори - "Грантирано от ГЕРБ" някак си си пасват, не мислите ли?

image


2. Следващите няколко снимки, са правени от "терасата" на един "хотел", който се намира в една от най-централните части на София. (Ако някой познае къде точно, ще го черпя една дъвка).


image




image



Мръсотия, влага, отпадъци, простряно пране и...

image

Много зеле, в долния ляв ъгъл...


Този контейнер, обаче, ми е максималния просто... СТРОЙТЕЛНИ ОТ-ЦИ. Чист, граматически правилен от всякъде Български език. До Националният дворец на културата.
image

Ако приемем, че са искали да вкарат малко съспенс, стил "Шифърът на Леонардо" и решим да потърсим някаква мистична загадка бихме стигнали до няколко открития. Или поне аз.

1) Контейнерът може да е на някакви хора, които се смятат за бащи на строителството. Защото ако махнем тирето между ОТ и ЦИ, се получава думичаката "отци", което в едно архаично време би означавало "бащи".

2) Хмм, все пак и в съвременния език "отец" се използва. В църквата най-често. Дали пък тези строителни предприемачи или събирачи на боклуци нямат общо с някакви попове? Ама пък попове да събират боклук?! Ами ако това е някакво кодирано послание и в контейнера се крие някоя свръх важна и тайно охранявана от хилядолетия мистична реликва? Кой би я потърсил в контейнер за боклук, нали? Умно... Хитро...

Хубавото е, че има хора, които се опитват да разнообразят глупостите. Вероятно някои от тях успяват. На долната снимка щракнах едно дръвче, което беше накичено с оранжеви балони, които по идея според мен е трябвало да наподобяват яйца. Защото докато го снимах, около дървото се въртяха едни млади хора, които спираха минувачите през градинката "Кристал" и питаха дали знаят какво е "свободна кокошка". Мен не ме попитаха, сигурно са решили, че не ме интересува. А на един трансперант, окачен някъде там, пишеше "Ние сме свободни яйца". Младежите си бяха лепнали стикерчета със същия надпис - "ние сме свободни яйца"... Няма лошо. Хайде да видим, ако аз реша че съм тигър с розови крила, бодли, крокодилска опашка и свиря на китара досущ като Ерик Клептън, кой ще ми каже нещо. 

image


Това е София. Ърбън от всякъде!

Тази и още мои истории прочетете на http://dimitkooo.wordpress.com



Тагове:   Ърбън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimitko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1401681
Постинги: 51
Коментари: 654
Гласове: 1249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930